Thursday, September 06, 2007

Geldworkshop in Culemborg op 26 september

Op woensdag 26 september is er een workshop 'Je geld of je leven?!' in Culemborg.
De reacties op de try-outs waren zeer positief:

  • Super! Het helpt je om verder te kijken/denken en dieper te komen bij welke rol geld voor jou speelt.

  • Ik heb geleerd dat ik iets tussen mij en het geld inzet door er mijn "eigen waarde" aan te koppelen, zo had ik het nog nooit bekeken.

  • Je kunt snel de diepte in, op een verrassende manier waarbij intensiteit en humor elkaar kunnen afwisselen.

  • Op een snelle manier wordt duidelijk hoe iemand tegen geld aankijkt

  • Iedereen heeft issues met geld, ook al denken ze van niet


De try-outs op 20 juni in Culemborg en op 5 juli in Enschede maakten duidelijk dat Wibo Haverkate van de Management Dugout Twente en ik een goed team vormen. Samen krijgen we beweging in de thema's van de deelnemers.
Tijdens de workshop komen zo'n zes of zeven mensen aan de beurt om hun individuele hangups rond geld te onderzoeken. Bij de een gaat het over onafhankelijkheid, de ander voelt zich door geld belemmerd in haar vrijheid bij weer een ander staat juist veel geld in de weg aan 'erbij horen'. Degenen die niet persoonlijk aan de beurt komen, leren door aanwezig te zijn wel een hele nieuwe probleemoplossende manier van kijken en ervaren.

Aanvang 19.30 uur, prijs €30. Inschrijven per mail.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home